tisdag 11 juli 2017

Svanfamilj i Ankhavet

Storhandlade, det blev gympadojor modell dyrare med plats både för mina fötter och anpassade inlägg. Har provgått dem inne och är aningens tveksam men jag behåller dem nog. Ska testa i morgon också för säkerhets skull. Slog till med 4 par sockor (dyra), både tunnare och lite kraftigare, de är utan tåsöm, bra för mina känsliga fötter.

En ganska sen kvällspromenad ner till vår lilla vik av Magelungen där jag fotade lite. Fantastiskt härligt väder, sommarvärme och vindstilla. Vi satt ibland på en bänk och bara njöt av stillheten och skönheten i naturen.

Antalet steg i dag 7.500, målsättningen är mellan 5.000 - 10.000 och det är sällan jag når den högre siffran.

Vy från bänk
Fiske
Kanotist och svan
Lilla svanfamiljen i Ankhavet


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar