tisdag 4 november 2014

Mellan regnskurarna

Tänk att det ska kännas så trögt att skriva i bloggen! Livet är långt ifrån händelselöst och en och annan bild har det blivit men inspirationen tryter. I går gick vi till centrum och jag bytte batteri i ett armbandsur. Det regnade mer eller mindre hela tiden men det kändes friskt och skönt och regn är bra för hyn, har jag hört. Eftersom kameran fick följa med har jag några bilder att visa, jag testade att fota mot solen och tja, resultatet var definitivt mediokert (men kul)!





1 kommentar:

  1. Visst är det bra att det finns fördelar med regn. Ingen skrynkelsalva behövs, ej heller ansiktslyft, bara lite lätt regn. Jag tycker bilderna blev bra, framför allt den andra där du fått fram ett läckert ljus som ramar in de mörka molnen.Snyggt!!!

    SvaraRadera