torsdag 16 oktober 2014

Kort resumé

Lennart och jag gjorde en liten kryssning till Helsingfors i början av förra veckan och bilden är tagen från båten. Vi gick runt i hamnen och torghandeln var intensiv. Köpte lunchmacka som vi tog med till båten, vi hade sen middagsbokning för hemresan.


Här står Bad Bad Boy av Tommi Toija och låter sitt vatten. Många fotade konstverket - även jag.


Det börjar likna höst på andra sidan sjön (Magelungen).


Likaså på Söder


När jag varit hos tandhygienisten i måndags kunde jag inte motstå att leka lite när jag fick syn på motorcykeln (moppen?) och fick in mig i backspeglarna!


I går gjorde syrran och jag bl a en tur med tvärbanan till Solna-Sundbyberg. I hörnan av Tulegatan och Vackra vägen byggs dessa höga hus på den tomt där bensinmacken fanns i många år.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar