söndag 26 oktober 2014

Djup

Fototriss 278 Djup

Här visar jag klassiska djup med ledande linjer. Jag har valt dagens kyrkogårdsrunda (tidigarelagd pga instundande halloween/alla helgons-/fars dag), på Norra kyrkogården i Solna där maken brukar besöka några släktgravar.

I mitt huvud brusade begravningspsalmen  ""Det finns djup i Herrens godhet och dess gränser ingen ser ....". Dessutom befinner sig de döda, om inte djupt, så iaf under våra fötter.




Fototriss och det är tävling med presentkort från Coolstuff som priser. Den här ishinken kan jag tänka mig.

4 kommentarer:

  1. Härlig känsla i dina bilder! Passande text till :)

    SvaraRadera
  2. Härligt djup och skön höstkänsla i din triss! Solen ser ut att ha varit framme när du fotograferade, skönt efter allt gråväder!

    SvaraRadera
  3. Fint djup i dina bilder! Kreativt med texten till.
    Djup i tredubbel bemärkelse.....

    SvaraRadera
  4. Djup i bilder och djup i tolkning, mycket bra trissat!

    SvaraRadera