tisdag 22 juli 2014

Isabella fyller 30!

Det har gått trögt att blogga den senaste tiden, men nu försöker jag rycka upp mig. Jag börjar med lördagen den 19 då äldsta barnbarnet hade sin 30-årsfest. Många släktingar kom, både på hennes fars och mors (min dotter) sida, kul att träffa de som jag inte sett på många år (sådär 10 år).

Det är födelsedagsbarnet på plakatet, hennes yngste son samt en av hennes systrar på bilden.


För ganska jämnt 29 ½ år sedan togs den här bilden av Isabella och mig. Ack ja, tiden går.


Här en bild på 4 generationer, den här gången med min äldsta dotter, hennes son och sonson.


Nästa bild visar mig och mina avkomlingar som var med på festen, 3 barn, 6 barnbarn (av 10) 
och 3 barnbarnsbarn (av 5). Längst fram festföremålet med sina två söner.


De två sista bilderna har Ingrid tagit och hon har skrivit om festen på sin blogg.

Tyvärr blev det nåt knas sista bilden, den har jag av någon anledning sparat i för låg upplösning.

1 kommentar:

  1. Ett mycket trevligt kalas och roligt med bilden på fyra generationer. Månne det bli en på fem generationer så småningom.

    SvaraRadera