onsdag 16 april 2014

Måndag, tisdag och halva onsdagen

Måndagen ramlade snabbt förbi. Först till tandhygienisten och sedan en träff med Jennifer på stan. Hon var i sällskap med en kompis och två studiekamrater från Umeå. Vi gick till Gunnarssons för lunch och vi hade väldigt trevligt. Samtalet fördes på engelska och det var evigheter sedan jag talade det språket (30 år), så det var lite väl rostigt, men kul.

Tisdagen var jag till frissan och han sa att jag blir alltmer gråhårig. Vartannat hårstrå är grått nu. Ska bli intressant att se hur lång tid det tar innan jag är helt gråhårig. Senare på dagen kom Simon med familj över på en fika, de hade haft något ärende i Farsta. Samuel försökte ringa videosamtal till mig innan de kom men sådana finesser har jag inte till min telefon (tror jag).

Nu ska jag äta en lätt lunch och sedan träffa Ingrid, vi ska på information om resan till Budapest/Wien och få våra resehandlingar. Spännande! Ser verkligen fram emot den resan :)

1 kommentar:

  1. Tänk att dagarna är så fyllda med diverse aktiviteter, tur att vi inte jobbar längre så vi kan suga ut det gottigaste av dagarna. Fast tandhygienisten är väl ingen höjdare precis men skönt att få det gjort.

    SvaraRadera