måndag 31 mars 2014

Leva på stor fot

Följde först med Lennart till matvarubutiken och när han åkte hem med inköpen gav mig ut för att försöka hitta skor. Inte det lättaste när man lever på stor fot - skonummer 42. I Eccobutiken frågade expediten vad jag sökte för sorts skor. Ja, vad finns det i storlek 42? Det fanns 3 olika, präktiga promenadskor, den ena sorten har jag redan. Det fanns även ett par skor i ballerinamodell, tyvärr inget för mig. Likaså har jag redan sandaletten hon visade. Nu är vi uppe i 5 par skor och raskt över till de mer fritidsbetonade modellerna. Det slutade med att jag köpte ett par luftiga gympaskor, plus för den röda färgen i alla fall.


Så köpte jag två jackor, en röd och en blå, samma modell. Trots att jag köpte en (hand)väska förra veckan slog jag på stort och köpte en till.

De fina skorna har jag på mig och de känns riktigt sköna, blir inte alls varma, de grå partierna är någon sorts nät.

1 kommentar:

  1. Dom är ju snygga, påminner om mina joggingskor.

    SvaraRadera