onsdag 5 mars 2014

Farsta Centrum

Syrran och jag brukar träffas på onsdagar för en promenad och fotografera lite. I dag gick vi upp till centrum. Pga ryggen blev det en riktigt långsam promenad och syrran fick sitt ärende uträttat. Det blev en fika trots att jag glömt min plånbok hemma. Fotandet var det inte mycket bevänt med men den lilla flickstatyn had fått ny mössa. Undrar om det är olika personer som byter mössor på henne eller ....


Kom bekvämt hem med t-banan och har sedan inte gjort just någonting. Någonting för mig handlar oftast om att använda datorn men tyvärr orkar jag inte sitta mer än korta stunder. Skaffade ett höj- och sänkbart bord förra gången ryggen strejkade så nu står jag och skriver. Fast jag orkar inte stå särskilt länge heller. Apropå hälsan fick jag besked om proverna som togs i måndags (snabba ryck) och allt var helt i sin ordning, skönt.

Läste att om man står istället för sitter vid skrivbordet förbränner man fler kalorier så jag ser fram emot att tappa lite av mitt goda hull!

1 kommentar:

  1. Det var snabbt som det svaret kom, skönt att proverna var OK.

    SvaraRadera