lördag 15 februari 2014

Två år sedan sista knäoperationen

Dagarna går, det är grått och trist - ute. Är aningens trött, men blodtrycket har gått ner lite, jag läser och gör inte särskilt många knop. Går ut med kameran ibland men vädret är antingen grått eller tvärgrått med regn eller som nu - snöglopp. Trist är bara förnamnet.

En liten blomma piggar upp. Fick en fin bukett rosor av Lennart i går och jag har även en stor knippa tulpaner hemma. Försökte fota nyss med blixt men det blev inte bra. Här är en piontulpan jag fotat för


knappt 2 år sedan (uppmuntringsbukett efter knäoperation nr 2). Förresten, mina knäproteser fungerar alldeles utmärkt! Det enda jag inte kan är att gå ner på knä eller kravla omkring i naturen (jag menar för att fotografera). I morgon ska jag öva macro/närbild med tulpan- och rosbuketterna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar