fredag 28 februari 2014

Ordlös Lördag 92 Kontur




Andra varianter på kontur hos Ordlös Lördag

15 kommentarer:

  1. Så enkel bild och ändå ser man på en gång vad det föreställer.

    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  2. Härligt enkel konturbild, kan inte bli bättre!
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Snygg konturbild som passar perfekt till temat.

    SvaraRadera
  4. Härligt, snacka om kontur! Så enkelt o fint fångat!

    SvaraRadera
  5. Flotte konturer.
    Enkelt og elegant løst.
    Ha en fin helg.
    Mormor

    SvaraRadera
  6. Enkelt och läckert;-) snyggt
    Ha en skön helg

    SvaraRadera
  7. Läckra konturer av ett föremål som är väldigt viktigt - i alla för mig!

    SvaraRadera
  8. Tydliga konturer! Jag försökte mig på något liknande först men fastnade till slut för en annan bild. Klockren tolkning!

    SvaraRadera
  9. Smart tänkt! Gillar dina glasögon!

    SvaraRadera
  10. Jag älskar glasögon, nu vill jag skaffa ett nytt par. Kul att ha att byta med!

    SvaraRadera
  11. Snyggt, väldigt snyggt just för att det är så enkelt.

    SvaraRadera
  12. Perfekt - har ser man bara konturer!!

    SvaraRadera