onsdag 29 januari 2014

Onsdagstema 198 Skjutglad

Hade svårt att tänka på annat än skjutglad polis när temat skjutglad kom upp. Skjuta med kameran? Ta bild på någon som också fotograferar? Ja ni hör, fullständigt fantasilöst. Kan lika gärna bara skratta och knäppa en bild, vilken som helst. Så kom jag att tänka på när jag var på lekplatsen nyligen och en glad liten kille gungade och en glad vuxen sköt på och gav fart. Ole! Skjutglad!

Fast det syns bara benen på den vuxne och av barnet syns bara skosulorna. Men jag lovar, de var jätteglada!

Andras lösningar på skjutglad hittar du här.

11 kommentarer:

  1. Nydelig løst :)
    Ha en flott kveld.
    Mormor

    http://www.starbear.no/mormor/2014/01/29/skyteglad/

    SvaraRadera
  2. Läckert foto där man kan ana glädjen trots att man inte ser ansiktet.

    SvaraRadera
  3. Underbar bild och lysande tolkning! :)

    Ha en fin onsdag!

    SvaraRadera
  4. Det tror jag det att de var glada! Hela bilden förmedlar glädje och jag tycker den är cool!

    SvaraRadera
  5. Vilket snyggt skjut med din kamera. Ha de gott

    SvaraRadera
  6. En riktigt rolig bild och skjutglad i dubbel bemärkelse :0)

    SvaraRadera
  7. Wow jag gillar verkligen din annorlunda tolkning.Den är glasklar och verkligen bra. Din fantasi är det inget fel på. Tvärtom Ha en bra dag.

    SvaraRadera
  8. Härlig bild! Fantasifull tolkning.

    SvaraRadera
  9. Jag har sett dom som gjort så där tidigare, men du har verkligen gungat upp modellen till en häftig komposition. Starkt jobbat

    SvaraRadera
  10. Hahaha, vilken härlig bild och vilken bra tolkning!

    SvaraRadera
  11. Det här var då bästaste tolkningen idag!! Kittla i magen det är härligt!

    SvaraRadera