lördag 16 november 2013

Veckan som gick

Sedan jag skrev sist har det hänt lite trevligare saker än avloppsbestyr och städning. Som t ex att Samuel var här lördag-söndag, att Charlie fyllde år och hade kalas.

Spring (hopp) i benen
Vart tog spegelbilden vägen?
Glad ettåring
Storebror njuter av tårtan
 Kameran har varit i flitigt bruk, mest för att få till bilder för fotokursens läxa så det blir många och långa promenader. Det är inte helt lätt att tillämpa lärdomarna men vi (Ingrid och jag) kämpar på och det är roligt, framför allt när vi förstår det där med inställningar av olika slag och vilka effekter det ger. :)

Försök till oskärpa i för- och bakgrund
Ett försök till, bara mittenrosen har skärpa
En promenad till centrum och där har brandkåren släkt en brand i återvinningskontainer. En dam kommer fram till mig och tycker att jag ska fotografera hur dåligt städat det är i viadukten under Farstavägen. Jag var reporter trodde hon, kul.

Branden släkt
Sist men inte minst, Lennarts värden är stabila, läkaren ändrade bara lite på medicineringen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar