fredag 18 oktober 2013

Mina höstböcker

Numera finns inte Bokia längre, Akademibokhandeln har tagit över så för tillfället har Akademibokhandeln två butiker i Farsta Centrum. Jag köpte pocketböcker för presentcheckar från min födelsedag, summa 5 stycken och medan jag var i farten plockade jag åt mig 3 till. Gamla Bokia har 20% flyttrabatt på allt den 18-20 denna månad. Så nu är jag väl försedd med höstläsning!

Mest deckare
Vår bostadsrättsförening har ställt ut flera stora containrar där vi kan göra oss av med möbler. Vi har hivat ett stort jalusiskåp från källaren och en gammal skrivbordshurts. Skönt att slippa köra till tippen med möblerna. Lite längre fram blir det städning av källaren - vi samlar på oss både det ena och det andra. Om/när det blir flytt av blir vi tvungna att byta källarförråd och det känns bra med lite framförhållning.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar