måndag 2 september 2013

Kul med fontänen på torget

Vi hämtade Samuel i går och allt har flutit perfekt. Till och med jag sov gott i natt, jag kan vara rätt lättstörd ....

Gossen beställde blodpudding och korv till frukost. Nå ja, bara jag slipper äta det är jag nöjd. Här är det eftermiddagsfika på balkongen och han bestämde att vi skulle köpa just dessa stora bullar när vi handlade på Konsum efter förmiddagens promenad till sjön.


Han är omättligt förtjust i att hamna mitt i stänket från fontänen! Just nu är Samuel och Lennart ute, Samuel ville ner till fontänen på torget - igen.


Helt nedstänkt och våt både här och där, men vansinnigt kul som synes! Nu torkar sista omgången våta kläder efter sista fontänbesöket för dagen.

Klockan närmar sig halv åtta och det är dags för lite medhavd tecknad film innan det blir godnatt.

1 kommentar:

  1. Verkar som Samuel har det härligt hos er. Hmmm...blodpudding till frukost, det är ingenting för oss kära syster.

    SvaraRadera