fredag 30 augusti 2013

Tema Fredag Spegling

Kikade efter speglingar när jag var ute på stan i dag. Hittade ingenting utöver min egen spegelbild i fönsterrutorna. Hade gett upp när jag fick syn på denna trut som uppenbart väntade på något. Jag iakttog den säkert 10 minuter när den satt eller gick på räcket. Undrar om det brukar vankas något gott från restaurangköket där innanför? Troligen Gondolens kök, jag stod på bron över Katarinavägen och fotade.


Hos sinneskatten finns flera speglingar.

7 kommentarer:

  1. Så fint truten speglar sig i fönsterglaset! Hoppas den fick lite mat när den hade väntat så länge!
    Ha en skön kväll!

    SvaraRadera
  2. Ja det ser verkligen ut som två! Det kanske han också tycker o går o pratar med sin kompis :)

    SvaraRadera
  3. Mycket troligt dom lär sej fort var man får godbitar, läcker bild med fin spegling :)

    SvaraRadera
  4. Förr eller senare dimper det ner kanske något gott! ;-))

    SvaraRadera
  5. Man vet aldri når det kommer noe spiselig :)eller noe annet.
    Flott speiling.
    Ha en fin kveld.
    Mormor

    SvaraRadera
  6. Av visitkorten att döma så är det inte första gången den spatserar där! Fin spegling!

    SvaraRadera
  7. Ja, där fick du ju din bild efter en stunds väntan. Den blev riktigt bra.

    SvaraRadera