onsdag 19 juni 2013

Begravning mm

I går lånade jag fyra deckare på biblioteket och bytte bok på Bokia. Under tiden var Lennart på vårdcentralen för slangbyte. Blev inte bra, fick gå dit en gång till, blev inte bra nu heller så han fick åka till akuten. Allt som allt tog dessa procedurer hela 8 timmar med resor inräknat. Vi hann iaf äta lunch tillsammans i centrum som vi planerat.

I dag var vi på begravning. Lennarts kusin Elvy blev 75 år i början på året och dog oväntat för så där en månad sedan. Vi är glada över att vi träffade henne när hon fyllde ....

Jag har just läst ut en av böckerna jag lånade. Vilseledd av Linwood Barclay. Den var så där, tämligen långrandig i början men i sista fjärdedelen ökade tempot betydligt. Se där - en bok som jag läste ut trots att de första 100 sidorna var sega! Jag ger den 3, kanske 3½ stjärna. Recensenten i länken här ovan delar ut 5 stjärnor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar