fredag 3 maj 2013

Ordlös Lördag 56 Glas




14 kommentarer:

  1. Vilken snygg glasvägg! Läckert med den blå bakgrunden!

    SvaraRadera
  2. Vilket läcker tak! Undrar vad det är i den byggnaden!

    SvaraRadera
  3. Här var det glas så det förslår, var är du, anar en palm. Kanske är du i Sthlm o på ett badhus?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ett kontorshus i Kista, stor innegård med glastak :)

      Radera
  4. Underbart! Måste vara mäktigt att titta upp och se den härliga blå himlen. :)

    SvaraRadera
  5. Ja for mig ligner det er tag ;-) Med en flot blå himmel:-)

    SvaraRadera
  6. Kan det vara så att du åker hiss? Det var en klurig glasbild detta....

    SvaraRadera
  7. Ett glastak högt däruppe !! Snyggt fotat och perfekt till temat. Nu undrade ju jag också förstås var du tagit din bild men fann svaret ;-)

    SvaraRadera
  8. Ble nesten svimmel.
    Flott bilde.
    God kveld.
    Mormor

    http://www.starbear.no/mormor/2013/05/04/glass-til-glede-for-oyne/

    SvaraRadera
  9. Svar...ingen aning vad sågen gjorde där. Jag fotograferade flaskorna på ett lajvställe som heter Moriaberg...ligger i Tumba. ;-))

    SvaraRadera
  10. Wow, i den byggnaden skulle jag kunna tänka mig att arbeta. Otroligt vacker glasvägg!

    SvaraRadera
  11. Bilden ser ut att vara tagen i framtiden!! Med rymdvapen - färdigställt!
    Härlig blå färg.

    SvaraRadera