måndag 6 maj 2013

Motoriserat skrivbord

Nu är mitt fina höj- och sänkbara skrivbord på plats. Bra, då kan jag stå och arbeta och därmed spara ryggen. Mitt vanliga skrivbord är kvar så jag har två bra arbetsplatser. Just nu pågår tankearbete, hur jag ska placera datorer, skärmar och annat. Kanske får jag ordning på det hela redan i morgon .....

Bytte bok på Bokia, Haren med bärnstensögon av Edmund de Waal. Övriga böcker i bokklubben har jag antingen läst eller inte orkat med att läsa, det är alldeles för många böcker som är urtråkiga eller ointressanta.    Min smak för böcker har förändrats de senaste åren och romaner har jag särskilt svårt för. Det blir allt mer av olika faktaböcker och jag läser manualer med visst nöje. Inte så mycket intriger och skit (manualer).


1 kommentar:

  1. Hoppas att du blir riktigt nöjd med det nya skrivbordet. Jag hade höj o sänkbart när jag jobbade på högskolan och jag stod och jobbade för det mesta vilket var skönt.

    SvaraRadera