tisdag 7 maj 2013

Maken fortfarande stabil

Besök hos Lennarts läkare på Huddinge i dag och glädjande nog är värdena fortfarande stabila. Njurfunktionen har det senaste året legat på i snitt 25%. Enda ändringen, + 1 tablett natriumbikarbonat.

Mitt höj- och sänkbara skrivbord står i fönsterhörnan och jag har flyttat runt på datorer och skrivare mm. Det känns bra. Nu har jag plats att bre ut mig (gamla skrivbordet), behövs framför allt till släktforskningen som jag hoppas får fart igen.

Orkar jag ska jag så småningom ge mig på hemsidan (släktforskning), den ska få ett modernare utseende. Den första upplagan skrev jag ihop själv HTML/CSS, en prestation bara det. Nu tänkte jag använda mig av färdiga mallar om jag hittar någon bra sådan.


1 kommentar:

  1. Det glädjer mig att höra att värdena håller sig stabila på käre svågern :))

    SvaraRadera