söndag 12 maj 2013

Fototriss 218 Grönt

Veckans tema är GRÖNT och vad passar bättre än att visa bilder med alldeles färsk vårlig grönska! Maken och jag besökte våra dödas gravar och planterade pelargoner. Medan han planterade och pysslade fotograferade jag.






Den här gången är det tävling och det är en riktigt fin vinst! Så här skriver Helena: 

Den här veckan har ni chans att vinna övernattning på Castanea Vandrarhem, som ligger mitt bland alla vindlande gränder i Gamla Stan i Stockholm och som rejtats som ett topp 10-hostel i världen av Hostelworld. Ett perfekt ställe att bo på i huvudstaden för alla fototokiga, eller hur? Det är bara att gå utanför dörren och börja frossa i alla fantastiska fotomöjligheter som Gamla Stan bjuder på :)

VINSTEN
Vinnaren av tävlingen vinner ett 2-bäddsrum i 3 nätter på Castanea Vandrarhem.

Presentkortet gäller för bokning 130901-140531. Värde 2.350 kronor.
Ev vinstskatt betalas av vinnaren.Resa Stockholm ToR ingår ej i vinsten.   


16 kommentarer:

  1. Spirande vårgrönska och vitsippor, kan ju inte bli bättre :D

    SvaraRadera
  2. Bra arbeidsfordeling og resultatet ble en flott triss.
    God søndag.
    Mormor

    http://www.starbear.no/mormor/2013/05/12/fototriss-del-218-gront-tavling/

    SvaraRadera
  3. Underbar och sååå härlig triss!
    Vilken vacker kyrkogård.
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  4. Bild tre är min favorit. Jättefint och skirt.

    SvaraRadera
  5. Vackert och stämningsfullt! Den skira grönskan är underbar! Man får passa på att njuta!

    SvaraRadera
  6. ÅH!!!!! Vitsippor!!!!! Saknar dem så när våren kommer.... Den andra bilden är helt magisk! Skön triss!

    SvaraRadera
  7. Så vackert med spirande grönska!
    Lugn och vacker gravplats!

    SvaraRadera
  8. Visst är det helt underbart nu med den gröna färgen på våren
    Ha en fin kväll
    Kram Meta

    SvaraRadera
  9. Härligt att se den vackra grönska som ni har! Ha en bra kväll! :)

    SvaraRadera
  10. Skogskyrkogården misstänker jag. Vackra gröna bilder.

    SvaraRadera
  11. Det måste vara Skogskyrkogården? Om inte så i alla fall EN skogskyrkogård! Vackert är det i alla fall!

    SvaraRadera
  12. Härligt att det blivit grönt ute. Fina bilder!

    SvaraRadera
  13. Å så fint! Det var verkligen grönt och vackert på kyrkogården =)

    SvaraRadera
  14. Vilken fin kyrkogård. Det var verkligen grönt där. Hela världen har blivit grön nu.

    Tänkte fråga om lite hjälp. Jag och min dotter kan vinna en resa till Legoland. Det skulle betyda så mycket om du ville rösta på oss och hjälpa oss vinna. Vi behöver vara inom de 10 första placeringarna. Du röstar här: http://bloggbussen.bloggportalen.se/top-list på Lottizdays Fotograferande fyrabarnsmamma genom att klick på +1 till höger om vårat namn. Har även skrivit inlägg i min blogg där man kan rösta via http://lottizdays.blogg.se/2013/may/deppade-ihop-gjorde-det-jag-behovde-och-nu-maste-jag-ta-till-fight-2.html Det skulle betyda oerhört mycket om du vill hjälpa oss och gärna be de i din närhet att rösta. Röstningen pågår till 16 maj kl. 23.59. Tack på förhand.

    SvaraRadera
  15. Snygga varianter på det gröna temat.

    SvaraRadera