onsdag 24 april 2013

Vårtecken

Först åkte jag till Farsta Centrum och lämnade igen biblioteksböcker. Gick över torget och ser man på, den lilla serveringen har ställt ut bord och stolar och många satt i solen och njöt. Ett vårtecken så gott som något!


Ett viktigt ärende har jag fixat i dag. Jag har beställt ett höj- och sänkbart skrivbord, för leverans och montering vecka 19. Det är 100*80, större får jag inte plats med. Så småningom ska det bli en riktigt bra kontorsstol, har provat några ergonomiska men är lite tveksam. Jag tar en pilsner i taget.

2 kommentarer:

  1. Äntligen har den efterlängtade våren kommit. Hoppas bara att du kan njuta av den och att pollensäsongen inte blir alltför eländig för dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har laddat med medikamenter och trots allergier så är våren välkommen!

      Radera