torsdag 18 oktober 2012

Trött i dag

Sov väldigt dåligt natten som gick, har slöat under dagen. En vända till centrum blev det, lite ärenden att uträtta. Vi passade på att äta lunch ute, trevligt tycker vi. Tyvärr har det regnat lite av och till sista dagarna så det blir inga nya bilder, inga gamla heller för den delen.

För en tid sedan skaffade jag ett program för att hålla ordning på och redigera mina bilder. Det har hållit mig sysselsatt under regniga dagar.

I morgon är det 7 månader sedan knät blev opererat. Jag är nu så bra att jag missbedömer min styrka och överanstränger knät. Det är ju bra - eller dåligt, beroende på hur man ser det. Bra då jag glömmer att vara försiktig och är mer aktiv, dåligt med värk och svullnad efteråt.

Nu är jag ganska trött, ska lägga mig och läsa ett tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar