onsdag 29 augusti 2012

Semester, snart

Snart åker vi på semester. Om man kan kalla en resa för semester när man inte har något arbete att vara ledig från! Vi pensionärer är ju lediga alla dagar på året, från lönearbete i alla fall.

Vi kommer att hyra vår vanliga stuga på Öland och jag har försökt vänja mig vid tanken att vara utan internetuppkoppling i stugan. Men nu har jag fått låna svågerns mobila bredband så har jag tur med mottagningen kan jag fortsätta med mina inlägg under semestern. 

Här trivs vi
Jag ska fotografera, det blir kul med lite andra motiv än de närmaste omgivningarna här hemma. Kanske dyker det upp en och annan dagsfärsk bild här i bloggen.

2 kommentarer:

  1. Jag hoppas att det kommer att fungera med bredbandet så vi får läsa om era äventyr på Öland och få ta del av bilder från ön. Kanske du hittar någon and att föreviga. Ha det så bra.

    SvaraRadera
  2. Ottenby fågelstation vid Ölands södra udde ska få ett besök. Hittar jag änder blir de förevigade ....

    SvaraRadera