torsdag 19 juli 2012

4 mån efter knäoperationen

4 månader har gått sedan knäoperationen och jag klarar promenader på max 3 km utan rollator. Särskilt skönt är att jag sedan någon vecka klarar att sitta mera innan jag får ont (rygg, ischias). Kan åka bil lite längre sträckor nu, umgås med folk utan att vandra omkring som en osalig ande pga värk och jag kan sitta lite längre stunder vid min kära dator och fnula med bilder och släktforskning.

Tyvärr har jag tappat intresset för spel och då menar jag Sid Meier´s Civilization som varit en passion sedan 1991 då det först gavs ut. Men vem vet, kanske vaknar intresset igen när jag kan sitta ännu länge utan att få ont. För att få sammanhang och flyt i spelet funkar det inte att ta 10 minuter lite då och då,
1 timme kan vara en bra början.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar