söndag 6 maj 2012

Bättre och bättre dag för dag

Klarar promenader lite bättre nu, sover mycket bättre, känner mig helt enkelt i bättre form. Mycket tacksam för det. Ska lämna tillbaka innerollatorn i morgon när jag ska till sjukgymnastiken. På mina promenader kör jag min 13 år gamla Rulle, han får duga ett tag till.

I dag gick vi återigen ner till Magelungen men från ett annat håll. Först till Ågestabron och ner under den till den nybyggda gångvägen. Vi provsatt på bänkar och stolar, det var soligt och fint.


Ormbunkar och vitsippor får också komma med på bild i bloggen. Ormbunkarna ser rätt häftiga ut, hoprullade som de är innan de slår ut.


Vitsippor kan jag inte få nog av. Påminner mig om vitsippsbackarna där jag och syrran lekte för länge, länge sedan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar