tisdag 11 maj 2010

Den som söker hittar - ingenting

Medan maken var iväg på sitt läkarbesök sorterade jag ut mera av överflödet. En del saker blir bra till loppis. 

När det var klart letade jag efter en bestämd CD till ett spel jag gillar. Har redan för ett år sedan köpt spelet för andra gången sedan det var hel puts väck. Kan inte komma ihåg om jag använt spelet sedan vi flyttade till lägenheten. Så nu är TVÅ likadana spel totalt borta. Är det skrivbordstomtarna som varit framme? Måste ut till landet i morgon och kolla om spelet kan ha blivit kvar där.

Jag har skrivit tidigare om mitt dåliga minne, eller är det kanske bristande ordningssinne det handlar om. Hur som helst så är jag ständigt sysselsatt, antingen med att sortera prylar eller leta efter försvunna saker. Visst låter det både kul och spännande?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar