tisdag 4 maj 2010

Dagen efter

Mitt utbrott har haft viss effekt.  Det börjar nog röra sig så smått. Nästa vecka är det bara en halv vecka i arbetsdagar räknat så det gäller att hålla sig framme för att boka tider.

Idag har hänt: Maken talat med pumpfirman, vi varit till landet och hämtat broschyr om pumpen, åkt till pumpfirman och visat sagda broschyr (de ville veta fabrikat mm). Men det är inte nog, det blir en vända till ut till landet, för de behöver veta hur många ringar pumpen har. Som jag trodde, det kommer att ta tid. Om vi måste ha en ny pump kostar den sisådär 15.000 kr.

När vi var på landet plockade jag ur garderoben och hurtsen. Det blev 2 kartonger som väntar på att bli uppackade. Allt ska jag inte ha kvar, men alla papper måste gås igenom.

Nyss ringde maken till läkarmottagningen. Telefontid mellan 9-11. Igen, som jag trodde, det kommer att ta tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar