onsdag 7 april 2010

Gammalt horoskop

Var ute på egen hand  i går. Skönt, men 4 timmar på benen blev lite väl mycket. Tur att sängen är skön och dessutom ställbar. Alvedon + benen högt och jag blev som ny. Nåja - bättre begagnad då. Hade inte datorn i gång alls på hela dagen. Det händer ytterst sällan.

Håller på och finputsar på hemsidan. Hittar det ena efter det andra som kan bättras på lite. Jag inser att det är OK att publicera nu och ändra sedan, men men....  Tänk om jag vore lika noga med att allt ska vara perfekt när det kommer till hemmets skötsel.

Jag kommer då och då att tänka på ett horoskop som jag beställde från Ulla Sallert för mycket länge sedan. Där stod bland annat något liknande "du befinner dig i andra sfärer än sopborstar och skurhinkar" och så passade jag bra till rutinarbete. Nog så träffande tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar