tisdag 9 februari 2010

Shopping igen

Vaknar för det mesta pigg och glad om morgnarna även om sömnen varit lite si och så. Efter att ha läst morgontidningen bestämde jag mig för att åka upp till centrum och uträtta några ärenden. 

Bland annat köpte jag dessa tröjor. Nu tycker nog Lena att jag härmas, men jag gillar den röda tröjan. Den beige-vita är lite glansig, men motivet såg jag inte riktigt förrän jag var hemma, döskallen missade jag i butiken. Jag såg bara söt flicka och blommor - men visst, jag kommer att använda den.

Köpte färgpatroner till skrivaren, besticklådor till köket mm. Skönt att gå omkring ensam, dyka in och ut ur affärer, ingen brådska. Hemma igen tre timmat senare, rejält hungrig. Det blev en smarrig omelett med lite Onsalakorv i.                                                                                                   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar