lördag 16 januari 2010

Pappskallar på HSB

Tänk så fantastiskt! HSB har skickat ny avi på medlemsavgiften. I mitt namn! Dessutom var den medlemsavgiften 150 kr. Den de skickade tidigare, till mammas obefintliga dödsbo, var på 250 kr.

Det är bara en liten petitess kvar, adressen. Trots att jag flera gånger ringt och fått bekräftat att HSB har min nya adress, så går posten till min gamla adress. Visserligen har jag eftersändning av post men hur jävla svårt är det att lägga in rätt adress i HSBs register. Vad är det för pappskallar som (miss)sköter adressregister på HSB?

Alltså har jag skickat ytterligare ett mail, lite skarpare formulerat den här gången. Sedan mitten av september är lägenheten registrerad på mig, sedan mitten av oktober är jag mantalsskriven här.

Ja jesses vad svårt det kan vara.

Det kanske finns någon facebookgrupp typ vi som hatar HSB?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar