fredag 1 januari 2010

Nyårsbetraktelse

Ett helt nytt och obrukat år ligger framför mig. Vad ska det föra med sig? Hur ska jag använda alla dessa dagar? Vad vill jag göra/uppleva?

En viktig bit är att träffa familjemedlemmar. Det gläder mig mer och mer för varje år som går. Jag har en enorm tur som har sådana fantastiska barn! Genom dem har familjen utökats ytterligare och jag njuter av att ingå i denna stora familj.

Min kära syster är oerhört viktig för mig. Det finns ett starkt band mellan oss. Genom henne och hennes man har familjen utökats ytterligare, även om jag inte har biologiska band till den delen av familjen.

Så här kan jag fortsätta och räkna upp viktiga människor i mitt liv, men nu ser jag att jag inte nämnt min man! Han är så självklar i mitt liv, den allra viktigaste personen av alla. Jag vill ha honom vid min sida och hoppas på många fler år till tillsammans med honom.

God fortsättning på det nya året önskar Anita

1 kommentar:

  1. Min kära lilla mormor! Jag tycker att det är en alldeles utmärkt idé att ägna mer tid åt de nära och kära. Jag ska nämligen försöka göra detsamma i år.. Vi kanske kan ägna lite tid åt varandra snart? Saknar dig och Larsson! Kramar från Tina

    SvaraRadera