tisdag 12 januari 2010

Lite gnäll

Nu är jag bara irriterad på Comhem och HSB. Comhem, instabilt bredband, felaktig räkning, överlastad växel. Jag skrev ett mail.

Och sen HSB. Där är dom dumma i huvudet. Jag vill att dom använder mitt namn, inte mammas dödsbo. Det finns inget dödsbo längre. Så jag skrev ett mail dit också när jag ändå var i farten. Undrar om/vad dom svarar? Jag blir förbannad nu igen. Jag vill inte ha ett dödsbo som en sorts alias!

Första omgången fakturor för hösten -09 fick jag i mitt namn. Jag ringde när avierna för första kvartalet -10 kom, men HSB kunde inte skicka ut nya till mig i mitt namn. Detta stör mig. Nu tycker dom att jag ska betala medlemsavgiften för mammas dödsbo!!

Annars är det bara bra. Shoppat lite i dag. En byrå till hallen, några lister att ställa tavlor på i sovrummet, en tvättkorg och en lampskärm till golvlampan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar